Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday [29] : Bertemu Pujaan Hati

1) Ustaz Syed Norhisyam
Ustaz pilihankuu...huu..aku sangat admire penyampaian dakwah beliau yang sangat lembut dan effective..berjumpa beliau ketika aku join Countdown 2012 dan Konvensyen Fiqh Ummah 2012..sangat2 excited! :D


[Konvensyen Fiqh Ummah 2012]
[Countdown 2012]

2) Aaron Aziz
Semalam, rezeki aku dapat terserempak dengan Aaron; salah sorang pelakon favourite aku.. kebetulan masa aku sampai tu dia tengah shooting..aku tak boleh nak tunggu + mintak autograf sebab hari pun dah malam..sempat la snap sekeping dua gambar..time drive balik; boleh lagi tersenyum sorang-sorang..ahaha..gila bayang kejap.. :P


3) Ustaz Don Daniyal
Aku belum berkesempatan lagi berjumpa Ustaz Don..aku admire beliau sejak rancangan 30minit Ustaz Don di TV Alhijrah..sangat best! aku berharap sangat dapat jumpa Ustaz Don sebelum berhijrah dari PJ nanti..tengok dari jauh pun jadi,la.. ;)


PS: Semalam Ustaz Don tak sihat..so, 30 minit ustaz Don adalah episode ulangan yang aku terlepas tengok sebab balik kampung minggu lepas..alhamdulillah..boleh ulang kaji..semoga ustaz cepat sembuh,yup! :)

With Love,

6 comments:

nabilah_2908 said...

yg dok sebelah Ustaz Syed tu..Uztaz Zamri kan?

macam mana pula dgn Ustaz Azhar Idrus yang kini menjadi pejuaan ramai?

Aliesha Kirana said...

heehe. sume pujaaan hati AK jugak!!!! ohhhh jelesnyee kamo dpt jmpe eronn!

ainz said...

Nabilah:
yeee...tepat sekali..ust zamri pun sy suka jugak! :)

ustaz azhar penah bersama dalam satu majlis..tak pernah jumpa depan2 lagi..saya suka gak beliau..tapi...kadang2 ceramah dia xbrp nak paham..ahaha..kadang2 tu ok..tu yg xadmire sgt.. ;p

ainz said...

AK:
ahaha...tula..rezeki sy dapat jumpa hero pujaan gadis n wanita malaysia.. :D

ciK LyndaWawa said...

oh aaron..hehehe...

Juliet_iRa~" said...

wahh..ustaz 1st tu xknl sgt..ustaz don knl..:)..aaron lagi kenal..hee

suka ustaz don juga..:)