Tuesday, March 13, 2012

Planning Progression

Semalam aku apply cuti satu hari untuk survey kedai kain n butik pengantin area melaka..seriously, mata aku tak boleh bukak dan otak aku tak mampu nak berfikir semalam..menguap entah berapa kali..mana tak nya, 3 hari berturut2 bangun pagi2 buta buat keja sekolah..weekend pulak sibuk melawat adik aku di hospital..sampai diri sendiri macam dah tak terurus..huuuu..

Yang jadi mangsa, bestfren aku Hafizah..cian dia letih melayan aku sehari suntuk..thanks kawan..satu sms dia buat aku tersenyum bertuah dalam bas; "That's what friends are for.." ^_^

Dah berapa minggu aku bz dengan wedding preparation..progress?? sangat tak memberangsangkan..aku dok sibuk mencari idea, survey dan planning je..belum start buat apa2 lagi..huu...planning tu penting..yup..sangat-sangat penting..kalau dah ada plan, dah ade procedure, dah ada flow...senang nak follow..kan? :)


PS: tak nak kawen...nikah je...boleh tak? hmmm

With Love,

4 comments:

nabilah_2908 said...

susah juga eh nak kawin ni..huhu...

takde org tolong rekeman kt ain ke mana2 butik pengantin yg ok..?

ada banyak lagi solan ni..ngeee..(^_^)

kerja sekolah? Ain sambung study lagi ke..? huhu..

adik Ain macam mana skrg..dah ok? sakit apa...

sorry la..nyibuk je kan nak tau.. :)

plan tu penting..baru la semuanya berjalan lancar...slow2 eh..pasti boleh.. :)

ainz said...

owh...sangat panjang cerita nya..sebab tu sy sangat bz lately..bukan sebab nak uruskan majlis je.. :) takpe..ujian Allah swt buat kita lebih kuat n matang..alhamdulillah...

Juliet_iRa~" said...

wahh busynyaa..

smoga kuat k..:)

be +ve n sttlkan y penting2 dl..

ainz said...

InsyaAllah..doakan sy,dear.. :)