Wednesday, January 4, 2012

2012 Celebratio​n Part I

Korang memang supportive! Komen2 korang dalam entri aku semalam buat aku lebih semangat nak bercerita..owh! bertuahnya aku sebab ade korang.. :) okay..aku mulakan cerita aku dengan bismillahirrahmanirrahim..

Kisah bermula pada hari sabtu pagi (31/12/2011).. aku baru dapat tau paklang nak buat kenduri aqiqah untuk cucu dia..last minute planning.. bayangkan,la..anak buah aku yang ciut miut tu baru lahir hari Rabu lepas (28/12/2011)..4 hari umurnya..alahai...

Pagi2 lagi aku dah bersiap ke rumah paklang.. tolong ape yang patut..tengok kak ina n baby..buli putih (sambil menyelam minum air).. ;p kenduri start lepas zohor.. Alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar..


[Putih]

Letih gile seharian membanting tulang bersama2 hosmet kesayangan, Hamkha..yeahhh...aku dapat buktikan aku sihat dan gagah..ahaha..takpe,la.. bukan selalu pun guna tulang temulang ni..time2 kenduri camni,la boleh pakai sepenuhnya dalam aktiviti banting-membanting..hehe..

Sampai je rumah dalam jam 5 petang, aku terus tepuk dahi..adoiii...baru den teringat lupo tanyo namo anak buah den,nihh..tak sompat dan lupo..hurm..hampeh tul.. jejak je kaki kat umah, terus siap2 untuk keluar..dalam pukul 6.45 petang, dengan badan yang sangat letih..keluar dengan penuh semangat! macam biasa...dengan hosmet ke tempat yang kami aim untuk countdown malam tu..hurm...aku nak ke mana,ek?? okay..esok kita sambung.. ;)


[Nama saya Nur Damia..umur saya 4 hari.. berat saya 2kg je..]

With Love,

4 comments:

nabilah_2908 said...

memulakan aktiviti memanjat ke..? hehe.. :)

ala..la...rapat betul yer mata Damia... sedap yer tido...? :)

ainz said...

hehe...belum lagi,la sayang..tu part 3.. ;p esok sy continue cerita,k.. :)

comel,kan..geram...tapi takut nak dukung...kecik sangat... heee

Aliesha Kirana said...

alaalal tomeynyee damiaaa!

ainz said...

Ala tomey tomey... ;)