Thursday, December 1, 2011

Its December! Finally!

[Christina Perri - A Thousand Years]


Disember..
bulan ni mungkin adalah titik permulaan hidup aku..untuk aku berusaha mencapai azam aku..doakan aku kuat..doakan aku tak mudah patah semangat..aku percaya rezeki Allah swt ada untuk aku..berusaha ke arah yang lebih baik..setiap niat ibadah dan niat baik yang kita ingin dilakukan, selalunya dipermudahkan.. insyaAllah..yakin pada diri sendiri,ain! terus berusaha! Cayok2! ^_^

PS: ape kene mengena pulak lagu ni dengan bulan disember?! adakah kerana Breaking Dawn Part I?? hurmm..tak jugak,kot..FYI, aku memang tak layan sangat twilight ni.. tersuke lagu ni 1st time dengar kat MTV..layan~

With Love,

8 comments:

ciK LyndaWawa said...

disember..ain nak kawen kot..hehehehe

ainz said...

Ahaha..takde,la dear...kalo sy nk kawen,korg dlu yg tau,kot.. ;)

Aida Azryn said...

best lagu ni! >.<

Juliet_iRa~" said...

ehehe..

gud luck on disember..:)

eheeem...

ainz said...

Aida:
best,kan! ^_^

Ira:
Thanks dear... :)

ciK LyndaWawa said...

Ehem2...

Aliesha Kirana said...

disember dah kan? haishh cpt benar masa berlalu...

nabilah_2908 said...

moga azam Ain tercapai... :)

hmm...minat kita banyk gak sama kan..hehe...sy pun suka lagu ni.. :) :)

pernah dgr tak lagu Jar Of Heart..lagu dia juga...best.. :)