Thursday, November 17, 2011

Wedding Abang Razif - Kak Jue

Subuh 13/11/2011 aku selamat sampai di station bus Butterworth..syukur.. alhamdulillah..sampai je rumah Syada pagi tu, terus bersiap..sempat jugak tidur dalam setengah jam..badan memang sangat letih dan tak berapa nak sihat..tapi excited nak pegi wedding Kak Jue dan jumpa kawan2 punye pasal; sume rase tak best tu hilang.. :)


[Far dan Syada]

[Rombongan Cik Kiah]

Sangat-sangat seronok bila semua dah berkumpul..kami semua 9 orang; Syada (tudung purple + kebaya hijau), Haslina (tudung pink), Zawatil (tudung + kurung purple), Kak Farah (tudung + kurung grey), aku, Far (kurung hitam), Mawi (tshirt putih), Ramzie (tshirt hitam) dan Ajea (tshirt hijau).


(^_^)

[Tetamu VVIP - Prof Farid]

Hepi sangat sampai aku termenitis air mata masa nak ucapkan selamat tinggal pada kak ju..huu.. perasaan?? bercampur2..yang pastinya aku sangat gembira bila tengok akak kesayangan aku dah jadi isteri orang..yela..aku takde akak..kak ju dan kak farah; aku dah anggap macam akak aku sendiri sejak zaman belajar lagi..aku tumpang gembira dan berharap kak ju dan abang ipar bahagia hingga ke Syurga..amin.. ^_^ tunggu turn kak farah pulak lepas ni..hurmmm...bayang calon pun kami tak nampak..penat dah kami menunggu.. huuu..


[As, Kak Farah dan Zawatil]

[Zawatil dan Kak Farah]
Nak gak letak gambar ni...sangat comel kamu berdua..

Rase something yang tak lengkap,kan? yup! sorang lagi tertinggal >> Anik << kalau anik ade, mesti lagi best..kan? tapi nak buat cane..keadaan dia tak mengizinkan..takpe2.. wedding Syada nanti, kita beramai-ramai seret dia pi Marang..XD Semalam sempat aku hantar jeruk mangga yang Syada kirimkan pada Anik..tersenyum tengok dia sukeee.. heee.. ^_^

PS: entah bila boleh berkumpul camni lagi,kan? hurmmm...

With Love,

9 comments:

Qib said...

ainz yang paky tudung pink ke

Qib said...

ok da tahu da sape

ainz said...

yang mane satu? XD

Aida Azryn said...

Selamat pengantin baru! kawan aida pun ramai yang dah kawen.. adeh. :B

ckfarah said...

terharunya....best sgt dpt jumpe semua...pejam celik pejam celik dah 2 tahun tak jumpe..... kenduri syada nanti InsyaAllah klu korang still solo, leh la akak tumpang hahhahahhah Take Care in the mean time, hopefully tak bertambah bulat

nabilah_2908 said...

tunggu majlis Ain pulak lah..sure boleh berkumpul semula..hehehehe...(^_^)V

Qib said...

yng pkai spek muke panjang comel =)
haha

Latest!| Klik SINI |

ainz said...

Aida:
Sama lah kita...tunggu turn je masing2..hee

Kak Farah:
Nanti kita p terengganu pulak,heh?kene kumpul duit! nak shoppg sakan,nih.. ahahaha..ke lain da niat.. :p

Hurm..pp saya...aaa..harap sgt usaha diet brhasil..huuu

ainz said...

Nabilah:
InsyaAllah..mudah2an dicepatkan bertemu jodoh..hee

PinQib:
Comel?tembam,kot! XD