Tuesday, November 22, 2011

Kenduri Lagi!

Minggu ni minggu terakhir agenda kenduri kawen kawan2 ku untuk bulan November 2011..akhirnyeee... every week attend kenduri orang..memang letih gile..tapi bila tengok kawan2 bahagia, letih pun berbaloi-baloi,laa..huuu

Kali ni turn Faizzah dan Dilla pulak..bagi aku, kenduri Faiz sangat best! dia tak lah grand mane..sederhana je..tapi suasana kenduri buat pengunjung rasa sangat selesa..dats the point! makanan simple, tapi sedap..pelamin chantik..tempat duduk tetamu selesa..dan yang paling penting, band jemputan terbaik! perhhh..sangat2 best! sampai pini pun pelik tengok aku termenung menatap persembahan depa..huuu Faiz! ko kene bagi sume contact number mereka2 yang terlibat,okay! *nak buat ape,entah* XD

Aku datang hanya untuk melihat kawan2 aku bahagia..melihat pasangan masing2 yang aku percaya boleh menjaga mereka..insyaAllah..aku hanya tumpang happy tengok korang happy! congratz! dan lagi satu...tak perlu lah nak berbalas-balas..time aku nanti, insyaAllah aku jemput semua..korang nak datang ke tak, ikut kemampuan,okay! aku hanya mengharapkan doa dari kamu semua... ^_^

[Faizzah n hubby]
[Kami]
[Dilla n hubby]

PS: Semangat betul kamu semua tengok bola semalam..bangga saya.. :)

With Love,

13 comments:

nabilah_2908 said...

uish..warna bilik dgn baju pengantin sedondon... ;)

ainz said...

sweet,kan....sangat! :)

Aliesha Kirana said...

smoga berbahagia. lepas ni giliran ain lak utk kecapi bahagia tu. amin! heheeh

ainz said...

aminnnn....trime kasih doakan sy..sy pun doakan AK jugak! :)

tu la untungnya pi kenduri kawen..ramai yang doakan kita..selalunya doa kawan2 ni senang makbul..heee

Prince Halilintar said...

congratz kpd pasangan pegantin...ainz tu cepat2 sikit jemput mkn nasi myk ye...hehe

p/s:prince xgi pon stadium..tgk kat astro je..hehe

ciK LyndaWawa said...

cantek warna kelabu tu...

ainz said...

Price:
Sama2 lah kita menyokong dari jauh,ye! :)

Wawa:
Chantik,kan..hurmm..(okay..berangan..ahahaha)

ciK LyndaWawa said...

bila ain nak wish tahniah kat sy?hahahaha..berangan.=]

ainz said...

Aritu baru je ucap tahniah...konvo kamu,kan..hee..

InsyaAllah hari bahagia kamu akan tiba..satu hari nanti.. :)

ILA HonEyBuNNy said...

cannntikknya baju kahwin warna silver tu....

like3..ehheh

Juliet_iRa~" said...

cantiknya baju pengantin tu..

:D

ciK LyndaWawa said...

heheheh..untuk ain jugak...=]

ciK LyndaWawa said...

ain sibuk kumpul duit sebab nak kawen..hehehe