Monday, September 26, 2011

JomRaya Dinner 2011

Harini aku nak upload gambar jomraya dinner seperti yang telah aku janjikan minggu lepas *walaupun dah hampir2 nak basi* huhu..bagi yang tak mengikuti, sebenarnya aku dapat jemputan ke rumah terbuka company kazen aku, Iwan iaitu CDQA Media..rezeki jangan ditolak, maut jangan dicari..heee.. jom usha gambar.. :)


[Antara hidangan istimewa - Nasi Beriyani]

[One of my fav - Fried Ice cream]

[Suasana majlis]

Malam tu, kami sangat2 bertuah! Aku dapat set pencuci muka Clinelle..pakcik pulak dapat penginapan 3hari 2malam di Ocean Blue Hotel, Bali yang berharga RM2600!! Alhamdulillah...rezeki Allah... :) pegi honeymoon la pakcik dan cikno nanti..heee.. ;)


[Tuah ayam nampak di kaki]

Sangat puas hati dengan layanan pengajur..makanan yang sedap! Thanks for the invitation..next year kalau ade lagi open house, jangan lupa..sila lah jemput kami di sini... ;p


[Kami]


With Love,

6 comments:

MR. SYAH said...

wah best tu.. teringin plak nk mkn ais krim goreng.. prnh mkn sekali jer...

ainz said...

pegi mane2 pun kalo ade aiskrim goreng, mesti makan..heee..

Aida Azryn said...

xtahan tgk makanan2 tu.. :B

Aliesha Kirana said...

sedapnyeeeee! tingin nk eskem goreng tu...

ainz said...

Aida n AK:
baru tengok...blum rase lagi...kalau dah rase....memang tak balik! ahahaha!

sailaaf said...

1st time tgk cik ain. manis org nya. hehe
aiskrim goreng...nmpak sdap. xpnah makan lg.