Monday, June 13, 2011

Jonker Walk Part II

Sangat2 tak best! bukan jonker walk tu tak best..emosi aku yang tak best..hurm..tibe-tibe je berubah bile dah smpai sane..aku langsung takde mood..satu bende pun aku tak beli..

Bertambah-tambah moody bile aku melalui satu kedai silver dan stainless steel..hurm..dia pernah belikan cincin untuk aku di sini..huu..sangat tak grand,kan?dan sangat kebudak-budakkan..huuu.. tapi itu yang aku mau..aku tak nak harapkan sebentuk cincin yang mahal..aku hanye mahukan sebuah cinta yang mahal..

Sangat-sangat hepi sampai tak mau tanggalkan cincin tu even nak mandi or tido..huuu..dah lame aku tunggu..setelah dekat 5 tahun bersama.. akhirnya dapat jugak ape yang aku tunggu..

Ye..itulah cincin pertama dan terakhir dari dia..mungkin aku yang terlalu mengharapkan cincin tunang or cincin nikah dari dia..kuburkanlah segala harapan tu,ain..dia tak kan kembali pada kau lagi..kali ni dia pergi meninggalkan kau seorang diri..selamanya..

Aku cuba untuk senyum walaupun rase sangat tak best..aku tak mau family tengok aku sedih lagi..owh! dia sangat hebat..buat aku camni sampai dua kali! dua kali dah cukup untuk aku takut mempercayai mane-mane lelaki lagi..pintu hati aku dah tertutup..sekian...

P/s: tengok! Kan dah tertulis entri emosi..huu..post jela.. ;p

Bersambung lagi,

1 comment:

ILA HonEyBuNNy said...

setuju tu...

cinta yang mahal lebih di utamakan dari segalanya kan...huwawaw