Sunday, November 7, 2010

Jemputan Walimatul-urus

Salam..

Kisah ke-2 yang berlaku harini..kisah hepi2 pulak..

Tengah ain buat report bonuslink, tibe2 ain ternampak kelibat yang ain kenal..Badri! waahhh...mula2 takut nak tegur..takut salah orang..ain senyum je..dia pun senyum gak! memang sah badri..

Ain : weh! Lame tak jumpe ko..pe khabar?
Bad : baik! Tau xpe..ko keje kat sini, ke?
Ain : aah..
Bad : aaaaaa...ni..datang a kenduri kat umah aku..bulan 12 ni..
Ain : kenduri? sape kawen? ko?
Bad : yela..aku la..hik3..
Ain : owh! Yeke! Tahniah,beb..
Bad : haii..bankrupt aku weh..ko tengokla ni..berape banyak duit abis..
Ain : ko beli ape,ni? hantaran,ek? ala..bukan selalu..sekali seumur hidup..
Bad : hehehe..tau takpe..ni kad..ko jangan lupe datang umah!
Ain : insyaAllah..kalau aku free, aku pegi..
Bad : takde2..ko kene pegi gak..ahaha..
Ain : :p

Sorang lagi nak kawen..baru2 ni ain dapat mesej dari cikgu fizik kesayangan ain; cikgu abu kasim yang berbunyi:

"Saya menjemput saudara/i sekeluarga ke majlis perkahwinan anak lelaki saya, khairul akmar pada sabtu 27 nov 2010."


InsyaAllah..kalo takde hal,memang ain akan datang..nak jenguk cikgu..lame sangat tak jumpe dia..time raye nak jumpe..tapi nombor fon dia hilang..huu..sengalnye anak murid..cikgu simpan nombor ain..ain tak simpan nombor cikgu..tak ke sengal tu..huuu..kesempatan ini ain nak ucapkan:

Tahniah! tahniah! tahniah!
Semoga bahagia hingga ke syurga..
Amin..


PS : So, ain ade 2 jemputan buat masa ni..27 Nov 2010 dan 19 Dec 2010..ingat tu,ain...jangan lupe..


Sibuk menghadiri majlis orang,

3 comments:

mR.sYaH said...

baguslah tu xlama lagi giliran ain plak.. heheh..

Along Tapa said...

tula...bila tgk2 keliling semua member dah kawen...aku jek tak lagi...tak layan~~~~
haha

Gorengbaek - Adakah korang masih remaja??

Hangit habis dah - Fakta tentang kentut

ainz said...

Mr syah:
Lama lagi tu syah...insyaAllah klau ade jodoh,ain akan hebahkan.. :)

Along tapa:
Rilek la long..ko laki..lambat sikit pun xpe...kalo bleh cpt2lah cr pgganti..jgn difikirkan sgt si dia yg telah pergi (cewah)..