Monday, November 8, 2010

Bungkusan Part II

Salam..

Sambungan cerita semalam..betul cakap nas..ain terlalu hepi sampai menitiskan air mata..ain dah dapat agak bungkusan itu dari siapa..tanpa membuang masa, ain terus call si dia:

Ain : salam..awak..ape yang awak bagi,ni...
Dia : salam..eh..kenapa ni, ain?ain ade problem,ke?
Ain : awak...jam ni mahal, okey...buat ape awak bazirkan duit belikan untuk sy..
Dia : jam?eh..ape yang ain cakap,ni?tak faham..
Ain : buat2 tak faham pulak...jam fossil ni..awak beli,kn?awak jangan nk tipu saya..
Dia : mane ade..hehehe..
Ain : abis tu? sape yang bagi,ni?
Dia : pakcik kayo..ahahahaha..
Ain : awak ni..ain cakap betul2, dia main2 pulak, kan?
Dia : ain suke tak?
Ain : suke..
Dia : heeee...ain pernah cakap, ain suke tengok jam tangan fossil yang design dia macam gelang tangan tu..sebab tu saya belikanlah untuk ain..
Ain : hee..thanx..ain suka sangat! :)
Dia : hehehe..ingat nak bagi sampai kat rumah tarikh 011110..tapi tak sampai pulak..lambat sikit..takpelah..janji ain suke.. :)
Ain : (tersenyum lebar..)

Tak sangka dia masih ingat segalanya..tak sangka dia akan menghadiahkan jam ni pada ain..tak sangka..tak sangka..betul2 tak sangka..


[Terkejut! kotak yang cantik..kaler fav ain : hijau]

Awak....
Saya masih berpegang lagi pada prinsip saya (no7) : INI ..saya tak akan terima awak sekarang..tapi saya akan terima awak bila ikatan yang halal terjalin antara kita berdua..insyaAllah..


[Jam yang cumel pada tanganku yang dah gelap...huuu...]


Kalau Allah dah tetapkan jodoh kita, kita akan bersama..bersabarlah.. dan bersabarlah..masa itu akan tiba jua..sesungguhnya Allah sentiasa bersama hambaNya yang bersabar.. :)

Bungkusan hijau menjadi saksi,

11 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

dia masih ingat kat ain..fewit..ehem2..cantik jammm

Along Tapa said...

kalo aku hadiahkan ko jam besor punya...siap boleh muat kat pinggang...ko nak tak??haha...

ko pernah tengok tak jam tangan besor cenggitu??lama seyg aku tak nampak...hhuhu

Gorengbaek - Shhh~~~ Aku nak reveal rahsia aku ni...

Hangit habis dah - Kurang hajor ke kurang di ajor??

Pencacai Alim said...

romantik siut

HonEyBuNNy said...

wah2............tergaru2 + terharu2 kan....

nabilah_2908 said...

dpt rasakan keseronokkan yang Ain rasa...sure hati berbunga2 jer kan... :)

ada sinar kebahagiaan di hujung sana...bersabar lah.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HAPPY 2ND ANNIVERSARY

ainz said...

Wawa:
Hehehe...kamu nk jugak,ye..mntak pd sang arjuna..ngee..

Along tapa:
Kalo ko bg,aku amik jek..aku ni xmemilih sgt..lagi2 barang free..ahahaha..

Pencacai alim:
Dengki,la tuuu.. ;p

Ila:
Sangat2 terharu,dear...ngeee...

Nabilah:
Dlm ht ade taman..hehehe..bukan taman ular,k..taman rama2.. ;p

ciK LyndaWawa igUana said...

saya mo kunci cinta hati say...
ehem2..
hahaha...

tak berat ke jam tu..
hehehe...
mesti susah tangan ain nak gerak kan..
yelah..
gantung2 banyak..
ehehehe

ainz said...

nang berat,dear.....
tapi dah suka..
terima jak..
ngee..

nas said...

hak3...yeay!!! tekaan aku mengena..
xkan kot \bungkusan yg dihantar tue membuatkan ain sedey sebab yang -ve...mesti postif punyer,,,
tengok..dapat jam tangan cantik tue...woooo....mane la xsedih :D

ciK LyndaWawa igUana said...

huuhu..saya tengah gembira.hehehe

akubiomed said...

Baik ada makna..<--pinjam dialog madu 3. Jam fosil tuh investment tau