Saturday, August 21, 2010

Putrajaya... I'm coming...(Part III)

Day 2 : 18 Ogos 2010

Lepas je bersahur dan subuh,aku trus bersiap2..bajet keluar rumah sblm kul7..tp, kul710 bru nak kluar..hik3..amende la yg aku buat.. ;p kesian kat Fzal aka Payjay tggu aku lame sgt plak karang..ish3..aku bergegas tunggu bas..

Sempat bergambar lg rupenye...aish..patut la lambat! 


Dalam kul730 aku sampai ke tempat yang di tuju dan jumpa payjay di sane..nasib baik payjay ade..kalo tak, mmg gerenti aku sesat..huu..kami sampai tepat pada waktunye...ramai jugak la yang datang interview dari pelbagai post..pegawai perubatan pn ade..kami dipanggil mengikut angka giliran..payjay no3 n aku no4..(rase cam dalam hospital plak..siap ade doktor skali..ahaha)

Debar memang debar..huu..sape yang tak debar kene interview tu mmg le power..lagi debar bile tengok sume candidate ambik mase setengah jam interview..aku dah pernah interview state dulu..mmg setengah jam,la..so,xdela terkejut sgt..payjay ckp ngn aku; "tengokla nanti..fzal masuk kul 9 kluar pukul 910..hehe.." kita tengok nnt,k...........

Sampaila sudah turn kitorang..mula2 payjey masuk..tup2..TEPAT 915 dia keluar..15 minit je..dia keluar ngn muke sengih2..aku pelik je tgk..ahaha..sampai turn aku plak..aku ketuk pintu..masuk..tengok2..ade 2 orang interviewer je..muke pn friendly je..hehe..(tak macam kat mpj dlu) aku interview dengan senang dan hepi..walaupn ade 1,2 soalan yang aku tak dpt jwb..tp aku bersyukur sbb dpt interviewer yang cool..ngeee...keluar je aku trus tgk jam..TEPAT 930! wahhh..hebat sangat ke budak unimap ni..dua2 interview 15minit je..tepat2 lak tu..huuu...

Abis je interview,payjay ckp nk anta aku smpai ke stesen bukit jalil..aku tnye dia tau jalan ke?dia ckp, "hentam jela..kan kita slalu buat dlu..hehe.." teringat waktu dulu..kami semua slalu hang out same2..rindu korang semua! :( berpusing-pusing gak la kami mencari bukit jalil..huu..terharu sangat..tq payjay... :)

Banyak betul bende yang kami borakkan..maklumlah..mmg dah lame tak contact..dia pn xslalu online..dia cam bizi je..aku malas nk kacau..kalau soket ngn kamil tu mmg slalu la jadi mangse pengacauan aku..hik3..

Antara yang menjadi point of coz la pasal pasangan masing2..amboi..cute sungguh girlfren dia..hik3..kami sume dah tau da taste payjay cane..mmg nk yang putih + kiut2 je..ade jgk la cerita pasal si dia..terima kasih payjay..sbb meyakinkan ain.. :)

 Curi pic ni dari fb payjay.. ;p

Payjay suruh aku turun kL keje kat sane..tp bukan kat town..kat kota damansara ke..kat petaling jaya ke..dia ckp "at least kitorang (dia,soket,apit,apau) ade kat sini..pape hal,bleh mntak tolong" bak kate soket la "don't worry..kalo ade mmber,mmg bleh survive nye" ade betul gak ape yang diorang ckp tu..tgk la dulu..nnt2 aku fikirkan..

Dalam kul11 camtu aku naik bas..alhamdulillah..semuanya berjalan ngn lancar..terima kasih semua..terima kasih sebab menyokong dan byk membantu aku..hanya Allah je dpt balas jasa korang semua..

Terima kasih daun keladi...

4 comments:

mrnoble said...

interview skang on time eh? ke sebab ramai sgt nak diinterview??

ciK LyndaWawa said...

kiutnye pasangan tu...=)

ILA HonEyBuNNy said...

tima ksaih daun keladi..lain kali jumpa lagi..heheh

ainz said...

Noble,
Xtau la rmai ke idak..sbb time tu mmg byk post..bilik pn lain2..so,xdpt nk agak brp rmai candidate plv (multimedia)..bgusla kalau derang stat ontime..masa itu emas..kat mpj dlu ain stat interview pkul9 padahal dlm surat kul8..hurm..

Wawa,
Cute,kan? Heee..ain sbgai kwn tumpang hepi.. :)

Ila,
Xsabar nk jumpe member2 lagi..rindu nye kat diorang....