Wednesday, October 14, 2009

Burger

Semalam aku saje menggatal nk jln2 kat pekan telok mas..aku singgah jap kat warong beger depan d'mart..adik sedare aku, meera ade ckp beger kat kdai tu mmg sedap..aku pn nk tgk,la sejauh mne kesedapan yang dihebohkan tu..tibe je aku kat dpn kdai tu,aku xjd bli sbb agak rmai org yg tgh tggu order..aku ni bab2 tggu ade malas sikit la (tgk mood jgk)..pastu aku tgk la menu..terkejut tgk beger smpai belas2 hengget..beger ape kah itu..rupe2 nye pelbagai jenis beger yang dijual disane..menarik...tmpt mkn pn disediakan skali..cm kedai makan pn ade gak..lain kali jela aku try..hurm...


Warong burger Telok Mas

ps: aku sempat bli roti gardenia n kaya auntie rosie kt d'mart smlm utk sarapan pg ni..out~

3 comments:

ahlong_13 said...

mak oi.. mahalnya.. sampai berbelas2 hengget (ringgit), besar sangat kot burger tu... mayb untuk dimakan seramai 5 orang, hehehehe ;p lepas ni hang leh arr belanja aku kalau hang dah try burger kat sana....

ainz said...

saiz beger tu biase je..yg specialnye ade mcm2 jenis..ostrich pn ade kalo hang nk rse..huu~ tringt ostrich kat kubang gajah.. ;p

ahlong_13 said...

ostrich??? hehehe ostrich yg sudah tidak berbulu... kesian mereka, aku tengok macam sakit jer.....